Известие

Collapse
No announcement yet.

Как и кога тропа рейка?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как и кога тропа рейка?

    Я за вски случай да питам. Какви са симптомите на рейката?

    Иначе да ви кажа какво става при мен от скоро и да мислим дали е това дето си мисля.

    При запален мотор и при рязко чукване на волана на ляво без значение колата на място ли е или се движи се чува едно чукане/луфт във волана. Усещам го точно във волана. Това е само на ляво. На дясно е много стегнато и не чука.

    Това чукане го чувам и когато лявото колело пада от бордюр да речем. Движение по дупките не го усещам. Чукането се чува вътре, но се чува и вън.

    Според мен съм за ляв вътрешен накрайник на рейката, но все пак бих искал да чуя и други мнения.

    Въпреки всичко ще я кача на подемника да видя 100% дали е накрайника, но нека да чуя и ваши мения.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    носач

    Comment


    • #3
      По окчаването всичко е сменено на скоро. От мен с TRW. И преди смяната им пак така беше, но не се усещаше в движение. На скоро започна да се усеща. С висока скорост постояно трябва да обирам тоя луфт за да върви на право.

      Само биалетките не са сменяни, но са проверени и нямат луфтове в болтовете. Леко вървят, но няма луфт.

      Външните накрайници също са проверени. Здрави са.

      П.С. Не че окачвам някой да ми помогне с адекватно мнение по въпроса от форумджийте, но все пак някой може да го имал този проблем. Тука имаше доста хора дето им чукаха рейките. Очаквам от тях да разбера как точно и кога чука/тропа.

      Работата е там, че не знам как чука рейка. Според мен е вътрешен накрайник ляв, но като незнам как чука рейката не съм на 100% сигурен.

      Като е изгасен мотора не мога да го предизвикам това чукане. Явно не мога да напъна накрайника без усилието на рейката. Пък може и в самата рейка да е проблема, но защо само на ляво?
      Last edited by oem; d.m.y г., 11:20.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        и аз смених носачите ама са оказа че единия нещо са поразвали. инжектирах му грес в шарнира и спря да тропка.

        Comment


        • #5
          При мен нищо не тропка до неравносите. Само когато чукна рязко на ляво волана. В движение е по-слабо щото ако чукна така рязко, че да го усетя ще се обърна по таван. Но на място си се чува. И то не е тропане ам се усеща във волана. Кати чукне и го усещам като удър във волана. И като слизам с лявото колело от бордюр. При падането на асфалта пак се чува това същото чук.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            земи напрай следното. има едни флакончета с смазка под налягане. купи си спринцовка с игла и инжектирай от тва в шарнира. симптомите са същите квито бяха и при мен. пробвай го и ако не спре да чука начи е нещо друго. ама ме съмнява да е рейка. те така са развалят тия рейки. иначе ако идеш на сервизи веднага щи кажат рейка. аз за тва не хода

            Comment


            • #7
              Абе човек не е проблема в носачите. В кормилната система е проблема. Как да е. Ще чакам някой друг да каже нещо.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                добре бе човек, оправай са тогаз.

                Comment


                • #9
                  Приятелю моята тропаше по мн мн неравен кофраш ред нас, и карах бавно на 1-ва, чуваше се едно потропване, но беше незначително, което леко обрах с болта, след това започна да губи маслото малко и полсе много, и я смених. Един колега от форума ми продаде рейката за 90 кинта мисля и дори ми я донесе на крака, ебаси пича, икато я сложих първото което забелязах беше уал
                  п.п. пробвай я на пъвета някаде като караш бавно и да има неравности, илина запален двг когато предницата е вдигната върти волана и ще усетиш дали има нещо . Дано съм помогнал с нещо
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #10
                    Не тропа по неравности. Само луфт във волана.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Ако ти тропа в краката е рейката да знаеш. А вътрешния накрайник моше и сам д аис го провериш махаш гумата за по лесно махаш скобата на гумения маншон запретваш го на вътре и ти се открива целия вътрешен накрайник за по лесно завърти кормилото на дясно за да излезе и се покаже пущината после намери някой да ти асистира и да ти върти кормилото за да установиш дали луфта е там. Но има една много лоша статистика в 80% от случаите е рейката.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                        Ако ти тропа в краката е рейката да знаеш. А вътрешния накрайник моше и сам д аис го провериш махаш гумата за по лесно махаш скобата на гумения маншон запретваш го на вътре и ти се открива целия вътрешен накрайник за по лесно завърти кормилото на дясно за да излезе и се покаже пущината после намери някой да ти асистира и да ти върти кормилото за да установиш дали луфта е там. Но има една много лоша статистика в 80% от случаите е рейката.
                        Добре ама защо само на ляво? Аз незнам какво има вътре в тая рейка и незнам. Не мога да си го представя. Защо само на ляво ще чука?

                        Иначе то не ми тропа докато карам. Чува се някак от ляво. В краката е, но е от ляво.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Ще се разтропа и докато караш
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            Николайчо, чакай да извадя кристалната топка ...
                            Аха, звездите ми го говорят - ляв вътрешен накрайник!

                            Comment


                            • #15
                              тропаше ми в краката, тропаше ми в волана, като навивах волана и потеглях ряско изтрополяваше, оказа са шарнир без грес

                              Comment

                              Working...
                              X